Pristatymas, garantinis prekių aptarnavimas ir prekių grąžinimas

Garantinis prekių aptarnavimas ir prekių grąžinimas

Su išsamiomis www.sale24.lt prekių pirkimo-pardavimo taisyklėmis galite susipažinti čia:

https://www.sale24.lt/salygos-ir-taisykles/

 

Kiekvienos www.sale24.lt parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami garantiniame talone.

Prekes garantiniam aptarnavimui pristatykite į Pardavėjo atsiėmimo tašką Pramonės g 99 -402a, Vilnius, LT-11118,

Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 14-21 dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.

 

Atskirų prekių kategorijų atžvilgiu mes taikome tokius garantinius įsipareigojimus

Juridiniams asmenims taikoma 6 mėn garantija

DVD ir CD diskai, kompiuteriniai žaidimai

DVD ir CD diskai, kompiuteriniai žaidimai su gamybiniu audio ar vizualiniu broku gali būti grąžinti mums. Tokiu atveju gamybinį broką turinti prekė pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.

Kokybiški DVD ir CD diskai, kompiuteriniai žaidimai negali būti grąžinami.

Stalo žaidimai

Stalo žaidimai su gamybiniu broku gali būti grąžinti mums. Tokiu atveju gamybinį broką turinti prekė pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.

Kokybiški stalo žaidimai gali būti grąžinami tik per teisės aktuose bei mūsų Pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą ir tik laikantis Taisyklių 11 punkte nurodytų reikalavimų. Šiuo atveju prekės grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.

Prekės kūdikiams ir vaikams

Nusipirkę netinkamos kokybės prekę kūdikiui ar vaikui, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.

Tam tikroms kūdikių ir vaikų prekėms (pvz., kūdikių baldams) suteikiama gamintojo garantija, kurios sąlygas ir terminus rasite tokių prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose.

Kokybiškos prekės kūdikiams ir vaikams gali būti grąžinamos tik per teisės aktuose bei mūsų Pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą ir tik laikantis Taisyklių 11 punkte nurodytų reikalavimų. Šiuo atveju prekės grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.

Kokybiški kūdikių ir vaikų apatiniai drabužiai bei higienos prekės negali būti grąžinami.

Elektros ir šildymo prietaisai

Visoms šioms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminus ir kitas sąlygas rasite tokių prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos garantiniame talone ir prekės naudojimo instrukcijoje. Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas.

Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentą ir prekės garantinį taloną. Garantijos galiojimo metu garantinis remontas atliekamas nemokamai. Pastaba: nuo 2010 m. rugsėjo 09 d. prekės pirkimo dokumentas (PVM sąskaita faktūra) kartu yra ir garantinis talonas.

Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per prekės garantiniame talone nurodytą terminą. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.

Kokybiški elektros ir šildymo prietaisai gali būti grąžinami tik per teisės aktuose bei mūsų Pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą ir tik laikantis Taisyklių 11 punkte nurodytų reikalavimų. Šiuo atveju prekės grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.

 

Atkreipiame dėmesį, kad:

  • gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims;
  • šviestuvams garantija taikoma tik tuo atveju, kai juos sumontuoja atitinkamą kvalifikaciją turintis elektros prietaisų specialistas;
  • kokybiškų surinktų šviestuvų grąžinti negalima.

 

Baldai

Visoms šioms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminus ir kitas sąlygas rasite tokių prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės surinkimo ir eksploatavimo sąlygos.

Nusipirkus vieną iš šių prekių, prieš ją surenkant, būtina atidžiai apžiūrėti.

Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per prekės garantiniame talone nurodytą terminą. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. Garantijos galiojimo laikotarpiu pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotrauką elektroniniu paštu info@sale24.lt. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

Kokybiški baldai gali būti grąžinami tik per teisės aktuose bei mūsų Pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą ir tik laikantis Taisyklių 11 punkte nurodytų reikalavimų. Šiuo atveju prekės grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.

Atkreipiame dėmesį, kad:

  • gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims;
  • kokybiškų surinktų baldų grąžinti negalima.

 

Apatiniai drabužiai, naktiniai marškiniai, pižamos, pėdkelnės, kojinės, puskojinės

Įsigiję netinkamos kokybės apatinius drabužius, naktinius marškinius, pižamas, pėdkelnes, kojines ir puskojines, Jūs turite teisę grąžinti tokias prekes mums. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.

Kokybiški apatiniai drabužiai, naktiniai marškiniai, pižamos, pėdkelnės, kojinės, puskojinės negali būti grąžinami.

Daugiau informacijos galite rasti „Prekių pirkimo – pardavimo internetinėje parduotuvėje www.sale24.lt taisyklių“ 10 punkte.

 

Norint aukščiau nurodytais atvejais grąžinti prekę mums atgal (išskyrus garantinį aptarnavimą), reikia informuoti mus skyriuje kontaktai nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę, išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška kosmetikos ar parfumerijos prekė);
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

 

Prekės pristatomos su DPD kurjeriu į namus

Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje.

Perdavę prekes Kurjeriui, informuosime Jus SMS žinute bei el. paštu.

Prieš atvažiuodamas, kurjeris Jus informuos skambučių arba SMS žinute apie planuojamą pristatymo laiką.

Pristatymo laikas:

I-V 08:00 – 18:00 val.

I-V 18:00 – 22:00 val (didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Utenoje ir Telšiuose).

I-V 08:00 – 18:00 val. (kiti miestai, miesteliai, rajonai);

Prekių pristatymas su DPD kurjeriu į namus įkainiai *

Pristatymo mokestis virš 1 kg – 3.49 EUR

Pristatymo mokestis virš virš 5 kg – 3.99 EUR

Pristatymo mokestis virš virš 10 kg – 4.99 EUR

Pristatymo mokestis virš virš 15 kg – 6.99 EUR

Pristatymo mokestis virš virš 20 kg – 9.99 EUR

Pristatymo mokestis virš virš 30 kg – 14.99 EUR

Pristatymo mokestis virš virš 50 kg – 19.99 EUR

Pristatymo mokestis virš virš 100 kg -29.99 EUR

Pristatymo mokestis virš virš 200 kg  – 39.99 EUR

*Į Kuršių neriją prekes pristatome už papildomą € 16,99 mokestį.

 

Prekių priėmimas

Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos (-ų) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant mūsų atstovui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  1. prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  2. prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Jei pasirinkę Patogųjį pristatymą, užsakymą apmokėsite grynaisiais pinigais, įsitikinkite, kad prekių pristatymo metu turite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme. Kurjeriui galima apmokėti sumą iki € 1200. Jei mokama suma didesnė – pasirinkus prekių pristatymo paslaugą per kurjerį, už prekes nebus galima atsiskaityti grynais pinigais.

Kilus klausimams kreipkitės : +370 670 31683

 

Atsiimkite siuntą DPD Pickup siuntų savitarnos terminaluose!

Norėdami gauti prekes būtent Jums patogiu metu, o taip pat už prekių pristatymą mokėti mažiau, savo užsakymą galite atsiimti iš Jums artimiausio DPD Pickup siuntų savitarnos terminalo. Prekių užsakymo metu reikia pasirinkti Jums artimiausią DPD Pickup siuntų savitarnos terminalą.

Siuntų atsiėmimas, naudojantis DPD Pickup siuntų savitarnos terminalais, yra itin greitas ir patogus. Visa procedūra yra daugiau nei paprasta, todėl kiekvienas gali ja naudotis praktiškai be jokių instrukcijų. DPD Pickup siuntų savitarnos terminalai veikia visą parą, todėl prekes gali atsiimti Jums patogu laiku.

Kodėl verta atsiimti prekę per DPD Pickup siuntų savitarnos terminalus:

  • Apie siuntos gavimą būsite informuotas SMS žinute, todėl tiksliai žinosite, kada galite atsiimti siuntą.
  • Siuntas atsiimsite greičiau nei per minutę, terminale suvedęs SMS žinute ir (ar) el. paštu gauta PIN kodą.
  • DPD Pickup siuntų savitarnos terminalai veikia 24 val. per parą ir 7 d. per savaitę, todėl siuntas galėsite atsiimti patogiausiu metu.
  • DPD Pickup siuntų savitarnos terminalų tinkle galėsite pasirinkti sau tinkamiausią siuntų atsiėmimo vietą.

Siuntos dydis

Didžiausias DPD Pickup siuntinio svoris – 20 kg. Siuntinys turi tilpti į vieną iš žemiau nurodytų dėžių:

 

Jei prekė bus sunkesnė nei 20 kg arba prekės gabaritai bus didesni nei nurodyti viršuje – prekės pristatymas į DPD Pickup siuntų savitarnos terminalus bus negalimas. Į XS dydžio dėžutę talpinama viena prekė. Užsakant kelias prekes, kiekvienu atveju skaičiuojama, ar jos telpa į dėžutę, jei prekių gabaritai didesni nei nurodyti viršuje – prekės pristatymas į DPD Pickup siuntų savitarnos terminalus bus negalimas.

DPD Pickup siuntų pristatymo kaina

Siuntinys pristatomas į bet kurį Lietuvos Respublikos teritorijoje esantį DPD Pickup siuntų savitarnos terminalą:

  • XS, S, M, L  už € 1,99 mokestį.

Už prekes savitarnos terminaluose galima atsiskaityti tik bankinėmis mokėjimo kortelėmis.

Siuntų saugojimo laikotarpis

Siuntų terminale siunta laikoma 3 kalendorines dienas po mūsų patvirtinimo, kad užsakymas jau yra DPD Pickup siuntų terminale ir jį jau galima atsiimti. Apie atvykusį užsakymą informuosime Jus sms žinute. Siuntą atsiimsite terminale suvedę SMS žinute gauta PIN kodą. Tik su šiuo kodu galėsite atsiimti siuntą iš nurodyto siuntų terminalo. Saugokite kodą iki to momento, kai atsiimsite užsakymą iš siuntų terminalo.  Pasibaigus 3 dienų laikotarpiui ir nepasinaudojus paslauga „siuntų atsiėmimas“, siunta yra grąžinama į UAB, Larnis. Primename, jog nukreipti siuntų į kitą pristatymo vietą negalima.

 

Kilus bet kokiems klausimas prašome kreiptis:

Kontaktiniu numeriu: +370 670 31683

Kontaktinis elektroninis paštas: info@sale24.lt